Najčešće postavljana pitanja

Gdje mogu kupiti kartu?

Vozne karte moguće je kupiti na organiziranim prodajnim mjestima, čiji popis možete pogledati ovdje. Iznimno, voznu kartu moguće je kupiti i u vozilu, ukoliko u mjestu ukrcaja ne postoji organizirana prodaja voznih karata ili ukoliko putnik dođe na mjesto ukrcaja neposredno pred sam polazak autobusa.

Je li obvezna rezervacija mjesta u autobusu?

Da, mjesto za sjedenje u autobusu potrebno je prethodno rezervirati.

Na koji način mogu rezervirati mjesto u autobusu?

Putnik može rezervirati mjesto u autobusu:

  • Osobno na prodajnom mjestu
  • Telefonom na broj info centra +385 72 660 660 ili prodajnog mjesta
  • E-mailom info centra info@arriva.com.hr ili prodajnog mjesta ( navesti: ime i prezime osobe koja putuje, datum, vrijeme i mjesto polaska putovanja i relaciju putovanja).

Nakon toga, putnik je dužan kupiti voznu kartu i rezervaciju najkasnije 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 6 sati u međunarodnom linijskom prijevozu. U protivnom, putnik gubi pravo na rezervirano sjedište.

Internet kupovina

Pri kupnji putne karte putem interneta mjesto za sjedenje u polaznom smjeru je osigurano uz naknadu od 5,00 kn kod kupnje tuzemne odnosno 10,00 kn kod kupnju inozemne vozne karte.

Putne karte moguće je kupiti online najkasnije:

  • 2 sata prije polaska vozila u unutarnjem cestovnom prometu kao i polascima iz/za Trst i Ljubljanu
  • 6 sati u međunarodnom prijevozu i prijevozu unutar Europske unije (isključeni Trst i Ljubljana), za sve polaske iz Hrvatske
  • 24 sata u međunarodnom cestovnom prijevozu i prijevozu unutar Europske unije (isključeni Trst i Ljubljana), za sve polaske u pravcu Hrvatske.

Ukoliko je putem interneta kupljena povratna karta, prilikom povratka potrebno je rezervirati sjedište na jednom od prodajnim mjesta Autotransa s obzirom da na internetu rezervacija mjesta sjedenja bez kupnje putne karte nije moguća.

Što ako izgubim kartu?

Ukoliko putnik izgubi ili na bilo koji način ostane bez vozne karte, ne ostvaruje pravo na povrat novca te je obvezan kupiti novu voznu kartu.

Moram li kartu čuvati za vrijeme čitavog putovanja?

Da, putnik je voznu kartu obvezan čuvati tijekom cijelog putovanje te je pokazati na zahtjev ovlaštene osobe Autotransa.

Zatekli su me u autobusu bez karte…

Ukoliko se u autobusu putnik zateče sa neispravnom, nevažećom ili bez vozne karte, obvezan je platiti kaznu i punu cijenu vozne karte za relaciju na kojoj putuje.

Imam li pravo na povrat novca ukoliko odustanem od putovanja?

Putnik koji je odustao od putovanja ima pravo vratiti voznu kartu 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu.
U tom slučaju Autotrans će temeljem priložene vozne karte izvršiti povrat novca uplaćenog za voznu kartu umanjen za 10% na ime manipulativnih troškova. Putnik nema pravo na povrat novca uplaćenog za kolodvorsku uslugu i rezervaciju kao ni na kupljenu kartu za poništavanje (tzv. cvikalice).

Imam li pravo na povrat novca neiskorištenog dijela povratne karte?

Putnik ima pravo na povrat novca neiskorištenog dijela povratne vozne karte najkasnije do isteka roka važenja iste. Autotrans će u tom slučaju izvršiti povrat razlike od cijene uplaćenog iznosa povratne karte i cijene jednosmjerne karte i 10% manipulativnih troškova.
Povrat novca može se ostvariti na organiziranim prodajnim mjestima.

Gdje mogu ostvariti povrat novca?

Ukoliko je vozna karta kupljena na prodajnom mjestu ili autobusu prijevoznika, povrat naknade za prijevoz može se ostvariti na određenim prodajnih mjesta (popis prodajnih mjesta).
Za karte kupljene putem interneta, potrebno je ispuniti Zahtjev za povratom naknade za prijevoz i poslati ga na e-mail: reklamacije@arriva.com.hr. Povrat novca isplaćuje se isključivo na kreditnu karticu kojom je karta kupljena..

Može li se izmijeniti termin polaska putovanja?

Da, izmjena termina vozne karte moguće je ukoliko putnik zahtjev postavi prometnom uredu ili drugoj ovlaštenoj osobi Autotransa i to najkasnije 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu. U tom slučaju, putnik je dužan za dan putovanja platiti novu rezervaciju i kolodvorsku uslugu.

Može li se produžiti rok važenja povratne karte?

Da, produženje valjanosti povratne vozne karte moguće je ukoliko putnik postavi opravdani zahtjev ovlaštenoj osobi Autotransa.

Mogu li s kupljenom povratnom kartom u povratku putovati sa drugim prijevoznikom?

U pravilu putnik koristi prijevoz sa prijevoznikom za kojega je karta i kupljena. Iznimno ova mogućnost postoji ukoliko postoji dogovor između pojedinih prijevoznika, za što se je potrebno prethodno informirati na prodajnom mjestu ili kod voznog osoblja.

Može li se ostvariti popust na cijenu vozne karte i u kojem iznosu?

Autotrans daje raznovrsne komercijalne popuste ovisno kategoriji korisnika. Više informacija o popustima možete pogledati ovdje.

Koliko komada prtljage mogu ponijeti sa sobom na putovanje?

Putnik može sa sobom ponijeti najviše 2 komada prtljage, za koje plaća naknadu prema važećem cjeniku. Ukoliko vozilo raspolaže potrebnim prtljažnim prostorom, vozno osoblje potrudit će se udovoljiti vašim željama.
Ručna prtljaga koja se smješta iznad ili ispod sjedala prevozi se besplatno.